Help Desk – 0800 201 200

Čekamo Vaš poziv!

Ukoliko imate pitanja, nedoumice, želite da se prijavite za uslugu ili prijavite smetnju, pozovite Help Desk i naši operateri rado će odgovoriti na Vaša pitanja i pružiti podršku za svaku uslugu Pošta NET-a.

Štedimo za Vas, zbog čega smo uveli jedinstveni broj 0800 201 200, koji je besplatan za sve korisnike koji pozivaju iz fiksne mreže Telekoma Srbija. Korisnici koji nas pozivaju iz mreža mobilnih operatera i svih ostalih operatera fiksne telefonije, pozivaju broj 011/3641-999.

Sva pitanja takođe možete poslati na e-mail adresu korisnik@ptt.rs i mi ćemo Vam odgovoriti u najkraćem roku.

Tehnička podrška Help Desk-a podrazumeva:

  • veliki broj opštih informacija dostupnih na našim govornim automatima 24 časa, 7 dana u nedelji
  • direktan kontakt sa korisnicima 7 dana u nedelji, radnim danima 7h–20h, vikendom 8h–20h
  • servisnu podršku tehničara koji brinu o korisnicima na terenu, dok su inženjeri odgovorni za kontinuitet u pružanju usluga
Call centar

Za optimalni pregled sadržaja sajta preporučujemo: Internet Explorer v8, Mozilla Firefox i Google Chrome