Novosti

RADNO VREME HELP DESK-A ZA VREME NOVOGODIŠNJIH I BOŽIĆNIH PRAZNIKA ---    

31.12.2024

HELP DESK neće raditi 1, 2, 6. i 7. januara 2025. godine.


OBAVEŠTENJE O DALJEM STATUSU KORISNIKA POŠTA NET-A ---    

27.9.2021.

Obaveštenje o daljem statusu korisnika Pošta Net-a možete pročitati ovde.



18.4.2024.

U skladu sa obaveštenjem od 27.9.2021. godine obaveštavamo Vas da "Pošta NET" od 1. juna 2024. godine prestaje sa pružanjem usluga (ptt.rs mejl server, registracija domena, webhosting) fizičkim i pravnim licima. Od navedenog datuma usluge neće biti dostupne, a pojedinačni korisnički ugovori o pružanju IKT usluga će prestati da važe.


OBAVEŠTENJE O DALJEM STATUSU KORISNIKA U VEZI MEJL NALOGA ---    

11.3.2022.

U skladu sa najavljenim prestankom delatnosti operatora kablovsko-distributivnih sistema (celokupno obaveštenje možete pročitati ovde), napominjemo da će u okviru najave doći i do prestanka rada ptt.rs mejl servera i da je preporučeno da korisnici blagovremeno preusmere komunikaciju na druge mejl naloge.


RADNO VREME HELP DESK-A 0800 201 200 ---    

Radno vreme HELP DESK-a (0800 201 200) je radnim danima od 8 do 16 časova, vikendom ne radi.

HELP DESK neće raditi u periodu od 1. maja do 6. maja 2024. godine.


RADNO VREME POSLOVNICA U BEOGRADU ---    

Radno vreme poslovnica u Beogradu:

  • Takovska 2 - radnim danima od 8 do 14:30, vikendom ne radi.
    Poslovnica neće raditi od 31.1.2023. godine.

  • Katićeva 18 - radnim danima od 8 do 16, vikendom ne radi.
    Poslovnica neće raditi od 31.1.2023. godine.

  • Generala Ždanova 2 (Pohorska) - radnim danima od 8 do 16, subotom od 8 do 15.
    Poslovnica neće raditi od 31.1.2023. godine.



Arhiva vesti

Za optimalni pregled sadržaja sajta preporučujemo: Internet Explorer v8, Mozilla Firefox i Google Chrome