Novosti

PROBLEM U RADU ADSL MODEMA ---    

18.9.2020.


Obaveštavamo vas da trenutno postoje problemi sa radom modema kod jednog broja korisnika ADSL interneta.

Ukoliko nemate internet konekciju, kao trenutno rešenje predlažemo da hardverski resetujete svoj ADSL modem i odradite podešavanja internet konekcije prema uputstvu koje ste dobili prilikom preuzimanja modema.

Korak 1: Pritisnite i zadržite dugme za reset na poleđini uređaja, oštrim predmetom, narednih 20 sekundi.

Korak 2: Oslobodite reset taster i sačekajte da se uređaj reboot-uje.

Korak 3: Nakon izvršenog hardverskog reseta modema, potrebno je:
- izvršiti podešavanja internet konekcije - opisano na stranama 10-17. u uputstvu
- podesiti Access management zaštitu - opisano na strani 20. u uputstvu

Na sledećem linku možete pronaći uputstvo za modeme TP-Link TD-854W i W8951NB:
Uputstvo za za ruter TP-LINK TD-854W/ TD-W8951NB.

U slučaju da navedeni koraci ne reše problem u svakom trenutku možete kontaktirati naš korisnički servis na 0800 201 200 (011 3641 999 za pozive iz mobilnih mreža).

Nadamo se da smo Vam pružili neophodna objašnjenja. Hvala na razumevanju.




RADNO VREME ---    

21.9.2020. - 25.9.2020.

Radno vreme prodajnih mesta u Beogradu:

  • Generala Ždanova 2 - od 08 do 19 časova
  • Katićeva 18 - od 08 do 19 časova
  • Takovska 2 - od 08 do 16 časova


9.9.2020. - 18.9.2020.

Radno vreme prodajnih mesta u Beogradu:

  • Generala Ždanova 2 - od 08 do 19 časova
  • Katićeva 18 - od 08 do 16 časova
  • Takovska 2 - od 08 do 16 časova

OBAVEŠTENJE POVODOM PRIVREMENO ISKLJUČENIH USLUGA ---    

1.9.2020.

Poštovani,

Definisana je nova cenovna stavka - naknada za ponovno uključenje IКT usluge (na servisnoj platformi) - koja se odnosi na usluge koje su privremeno isključene zbog neizmirenih novčanih obaveza. Ova stavka fakturisaće se jednokratno, u iznosu od 360 dinara, prilikom uključenja privremeno isključenih usluga Кablovskog interneta, ADSL interneta, kao i usluge Digitalne televizije, počev od 01. oktobra 2020. godine.

Кako biste izbegli isključenje usluge i fakturisanje navedene stavke molimo Vas da i u buduće redovno plaćate Vaše dospele račune.

Ujedno svim korisnicima zahvaljujemo na tome što na vreme izmiruju svoje obaveze povodom pružanih IКT usluga.

Podsećamo Vas da uvid u stanje svojih računa možete izvršiti putem korisničkog portala kojem možete pristupiti preko sledećeg linka https://portal.postanet.rs/

Za više informacija pozovite korisnički servis na brojeve 0800 201 200 ili 011 3641 999 (za pozive iz mobilnih mreža).


NAJAVA RADOVA/PREKIDI ---    

18.8.2020.

Obaveštavamo vas je usled radova na gasovodu kod Padinske skele prekinut optički kabl preko koga se emituju kanali iz paketa HBO i Cinemax.

Ekipe su na terenu i rade na brzom otklanjanju problema.



12.8.2020.

Poštovani,

Obaveštavamo vas da je dole navedeni problem u distribuciji signala rešen.


Poštovani,

Usled oštećenja strujnog kabla od strane izvođača radova, u prekidu je distribucija signala na području Mirijeva, Konjarnika i Zvezdare. Radimo sve što je u našoj mogućnosti kako bi se ditribucija signala ponovo uspostavila u najkraćem mogućem roku, bez obzira što prekid signala nije nastao našom krivicom.

Zahvaljujemo se na strpljenju i razumevanju.



8.7.2020.

Poštovani korisnici,

Usled izvođenja građevinskih radova i nesavesnog ponašanja trećeg lica (investitora) došlo je do oštećenja dela mreže, što je dovelo do prekida distribucije signala kablovske televizije i interneta na području Zemuna, na sledećim adresama: Klare Cetkin 1, 1A, 3 i 3A.

Očekujemo uspostavljanje signala u najkraćem mogućem roku. Izvinjavamo se na neprijatnosti i nadamo se ukazanom razumevanju uzimajući u obzir da problem nije nastao našom greškom.



25.06.2020.

Prema najavi Telekoma Srbija, usled planiranih radova, doći će do prekida signala 1.7.2020. u periodu od 00:00 do 06:00 časova

25.06.2020.

Prema najavi Telekoma Srbija, usled planiranih radova, doći će do prekida signala kod korisnika na Ubu, 26.7.2020. u periodu od 00:00 do 06:00 časova



13.06.2020.

Usled problema na mreži u prekidu je distribucija signala kablovske televizije u Beogradu u Admirala Geprata br. 8. Očekujemo rešenje problema u najkraćem mogućem roku.

Hvala na razumevanju.



21.05.2020.

Usled planiranih radova na mreži u petak 22.5.2020. godine u periodu od 16 do 20 časova, može doći do povremenih smetnji i kratkotrajnih prekida kod svih korisnika internet usluge.

Hvala na razumevanju.


RADOVI NA UNAPREĐENJU MREŽE ---    

30.07.2020.

U okviru radova na unapređenju kablovsko distributivnog sistema (KDS) u cilju poboljšanja kvaliteta TV i internet signala može doći do kratkotrajnih prekida u distribuciji signala u Beogradu i to na području Mirijeva i Zvezdare. Radovi će se obavljati počev od 31.07.2020. godine od 22:00h do 02.08.2020. Pošta Net će i u narednom periodu nastaviti da radi na poboljšanju kvaliteta infrastrukture, usluga i sveobuhvatnog korisničkog iskustva, imajući u vidu raznovrsne ponude korisnika.

Izvinjavamo se na eventualnim neprijatnostima i zahvaljujemo se na razumevanju.



19.04.2019.

Usled planiranih radova na unapređenju mreže 22.04.2019. godine u periodu od 07:30 do 09 časova, može dolaziti do kratkotrajnih prekida signala kod korisnika interneta na području Beograda.

Hvala na razumevanju.




Arhiva vesti

Za optimalni pregled sadržaja sajta preporučujemo: Internet Explorer v8, Mozilla Firefox i Google Chrome